Julian.reismee.nl

Americaanse leventje!

Hiii lieve vrienden en familie!

Laughing

Hier ben ik dan weer, still alive!!

De kerstvakantie was super leuk. Kerstmis was echt op z’n Amerikaans met super veel cadeautjes, grote kerstboom en sneeuw buiten. Wat wil je nog meer?!

Oud en nieuw was wel even anders. Ik was uitgenodigd bij vrienden om het jaar uit te zitten. Leuke spelletjes gedaan en kletsen en dansen. Maar om twaalf uur is het wachten op de klok en dan….. elkaar Nieuwjaar wensen met fake champagne, that’s it! No vuurwerk, stappen of je buren gelukkig Nieuwjaar wensen daar is het veel te koud voor!

mmmmm……. Voor de rest van de kerstvakantie hadden we veel swimmingpractise, 2 keer per dag 2 uren. Oei, maar wel leuk.

De maand Januari staat er bekend om dat het heel erg koud kan worden, nou dat was het ook! We hebben een paar dagen – 24 fahrenheit gehad en dat is –30 C!! oeilalalaaa, dat is wel even andere wintertemperaturen dan in Nederland. Ook is er nu veel sneeuw gevallen, de sneeuw komt tot boven je benen. Het is zo mooi buiten, al de sneeuw in de bomen, net een winterparadijs!

Eind Januari hadden we een AFS-weekend. We hadden een heel programma voor de weekend. De eerste dag hadden we een international day at Middle Brooke School. De kinderen hadden al weken voorbereid dat wij, de afs’ers, kwamen omdat wij allemaal van verschillende landen zijn over de hele wereld! De kinderen waren zo opgewonden en enthousiast om ons te zien en hadden de leukste vragen! Het voelde net of dat we celebrity’s waren! De tweede dag gingen we met z’n allen snowtubing! Met zijn allen van de snowhelling af in een luchtgevulde band! Super! De derde dag hadden orientation. Natuurlijk moet er ook gepraat worden hoe alles gaat enzo…. Perfectly fine!

Afgelopen winter seizoen was ik in het swimteam. Heb ontzettend veel geleerd en ben nu net Inge de Bruin! Ons team had PVC gewonnen, dat is halve finale voor de states. Dus in de Februarybreak gingen we met z’n allen in de bus naar het zuiden van Maine voor de state swimming meat. We waren vierde geworden! Best goed! Maar nu is het al afgelopen en wachten tot dat tennissen begint!

Afgelopen weekend was ik in de Prom show voor Henry’s Bridal Shop. We moesten allemaal promdresses dragen en op de catwalk lopen zodat iedereen goed kan zien wat de keuze is! Super leuk, voelde net een super model! Helaas zijn de promdresses erg duur, en heb ik nog niet een gezien!

Vorige week vrijdag en aankomende donderdag hebben we op school de project dancing like the stars. Er zijn 10 couples die dansen om geld te verzamelen voor project graduation. En ik ben een van de couples! De eerste show hadden we (ik en mijn dance partner Alex) de salsa gedaan en donderdag doen we de wals! Er waren erg veel en enthousiaste toeschouwers! Erg leuk!

Verder gaat het goed op school. Engels blijft steeds moeilijk om alle opdrachten goed uit te voeren, Mijn vocabulary is beter maar nog lang niet genoeg! De andere klassen zijn erg leuk!

De februari vakantie is net afgelopen en nu maar wachten tot dat alle sneeuw weg is gesmolten.. kan wel even duren! Komt bijna tot je heupen! HIHII

Ohjaa! Afgelopen weekend ben ik met de familie Kacer naar Rhode Island geweest. We gingen Zarin haar College bezoeken waar ze graag heen wil,

Johnsson and Wales, study in entrepreneurship (je eigen business beginnen), erg leuk en mooi, echt op z’n amerikaans! Rhode Island is erg mooi en niet al te groot. Daar kan je je wel beter vermaken dan in Bangor!

Heel veel liefs en dikke kus + knuffels Julian!!

Helma

Ga gezellig genietend zo door ook in je 20ste levensjaar! Leuk om alles te lezen! Groetjes, Helma

Jildou

Hey Julian!

Leuk om weer een super verhaal van je te lezen!Alles goed dus met je?!Je hebt het daar nog steeds naar je zin,zo te lezen!Hier in NL gaat ook alles zijn gangetje, het warme zonnetje komt eindelijk weer eens bij ons kijken!
Alvast ook gefeliciteerd met je 20ste verjaardag!
Geniet nog maar meid,voor je het weet is het voorbij!Heeeel veel plezier daar nog!Liefs, Jildou

Mariska..

Hee lieverd,

Wat een geweldig verhaal..en wat neem jij een lading aan nieuwe dingen mee naar huis! Ze zullen daar nog lang van je nagenieten als je weer terug bent bij ons.

Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt, en wat leuk dat je daar zoveel sporten beoefend. Ze zullen versteld van je staan;) haha topper!

Ik wil je bijdeze alvast feliciteren met je 19de verjaardag en laten we je 20ste verjaardag maar gewoon hier vieren, want 2 jaar weg zijn is wel erg lang;)

Geniet van je mooie tijd daar en tot over een paar maanden. Je bent een gweldig mens!!

Dikke knuffel Mariska(K)

Kars

Hee julian!!
Gefeliciteerd met je verjaardag, leuk om te lezen dat alles goed met je gaat! :)
Fijne dag!
Liefs Kars

Amarins

Heey lieverd,

Gefeliciteerd met je 19e verjaardag!! Maak er een onvergetelijke dag van!!

Leuk om te horen dat je het er na je zin hebt en wat beleef jij veel zeg!! Echt super!

Geniet van deze belevenis want volgend jaar met je verjaardag ben je weer "gewoon" bij ons...

Hou van je!! Veel liefs Amarins

Lisaaaa

Hooooi schatje =D
Wat heb je weer een leuk verhaal geschreven!
je bent mijn topper.

Hou van je!

Joni

Hooooi popje! Van harte gefeliciteerd met je 193e verjaardag! Maak er een superleuke dag zou ik zeggen en ik spreek je snel! Veel liefs xxxx

Jan

Hallo Lieve Julian

Van harte gefeliciteerd,nog heel veel gezonde jaren.
Je verhaal en de fotó's zijn erg leuk om te lezen en te bekijken.We missen je hier wel vandaag. Met Lisa is het heel gezellig
duizend kusjes
je bent nu op skype tot zo.

Margo

Ha Schatje!
Was wel ff gek gister verjaardag vieren alleen met Lisa! Miste je wel heel erg.. Maar ze is weer goed verwend! Als jij straks terug krijg je nog wel een mooi cadeau!
Je hebt weer een leuk verhaal geschreven!
Tot over 2 maandjes al! Yeaahhhh! :D
Love you en heel veel kusjes van je zus!

Doortje

Klinkt goed allemaal! Lukt het nog wat om Nederlands te spreken? Ging bij mij best lastig na een tijdje. Ook nog veel succes met je Engelse lessen. Have fun! x Doortje

Margo

Ben je al aan het aftellen???
Ikke wel!! :D:D:D

Kussss