Julian.reismee.nl

Son iguales!

Hola chicas!

Todo bien? Met mij gaat alles goed!

Lisa is vorige week 10 dagen langs geweest en was super leuk! Ik heb haar van het vliegveld opgehaald en zijn toen terug naar Tandil gegaan, kon haar natuurlijk niet alleen laten gaan.

De eerste dagen heb ik haar Tandil laten zien. Het centrum, rond gelopen en heb haar natuurlijk mee naar de campus genomen. Ze is zelf mee geweest naar een les van mij en heeft kunnen zien hoe ik les krijg. Maandag zijn we naar Mar del Plata geweest, een kust plaatje. Helaas was het niet zo mooi weer maar wel leuk. Zaterdagavond had ik wat vrienden uitgenodigd en zijn we opstap geweest naar een club in Tandil.

Van woensdag tot zondag zijn we naar Buenos Aires geweest en hebben de stad gezien. We hebben we veel gedaan en gezien zoals, Plaza de Mayo, Casa Rosada, Malba museum, Tigre, Library, La boca, San Telmo, Palermo en zijn opstap geweest met de huisgenoten. We verbleven bij het zelfde couchsurf adres waar ik eerder was geweest met de andere exchange studenten. Erg aardig en gezellig! :)

De weken daarvoor waren ook erg gezellig met Semana Internacional en Olympiadas. Semana Internacional moest ik Nederland vertegenwoordigen en ik had samen met Renata pepernoten gebakken en hutspot gemaakt. Olympiadas was een hele ervaring met alle verschillende Faculteiten tegen elkaar strijden voor de overwinning in het algemeen klassement van de sporten. Zoals je weet zijn ze hier erg fanatiek in elke sport!

Nu zit ik helaas weer aan de studie omdat ik volgende week weer 2 tentamens heb...

Morgen hebben we van de Facultad Economicas een gala, dus dat word strak in het pak!;)

Tot snel!

Un beso grande!

Julian.

Reacties

Reacties

Nynke

Lieve Julian,

Wat weer een leuke verhalen en mooie foto's. Zo te lezen gaat alles goed met je, fijn!
En een super gezellige week gehad met Lisa. Kan je er weer even tegenaan! ;-)

Heel veel plezier en succes nog de komende tijd! Geniet ervan!
Liefs, Nynke

Jan

Hoi lieve Julian
Leuk verhaal,Lisa was ook heel erg enthousiast over waar je woonde en alles wat je haar heb laten zien. Heel veel sterkte met je tentamens. Nog veel plezier, liefs Jan en Petra

OPA OMA

VRIJDAG morgen bij ons rot weer regen en harde wind herfst herfst.Jou tijd is goed bezet en gezellig we genieten van je verhalenVanavond ga ikuit eten met bridge vriendinnen 7 pers.OPA gaat naar het bolwerk vlak over de brug en loopt dan even.Het VOSSENPARKJE zit prachtig in herfst kleuren nu ook harde wind en vallen alle bladeren er af. Vandaag krijgt TIRZA haar doploma ze is CUM LAUDE gaslaagt metnog n paar dat ze gaan allemaal naar ROTTERDAM.UNIEVERSITEIT.Ze studeerd nu DUITS.LIEFS van je OPA en OMA HOU JE TAAI X X

OPA OMA

IK heb het na gelezen en heb veel fouten gemaakt zie ik.
Sorrie hoor n andere keer beter.OMA...TOI TOI>

OPA OMA

IK hoop dat het overkomt een TELF er tussen door.
GROETEN OMA.

Helma

Gezellig te lezen dat het goed gaat en fijn dat jullie het samen zo goed hebben. Geniet van elke dag, ook al heb je tentamens. ....

Lisa

Ik vond het ook super leuk!! SUCCES met je tentamens.
xoxoxo

José

Altijd leuk om op de hoogte gehouden te worden! Berichten lezen en foto's kijken is heel fijn. Merci. Tja, ook tentamens horen erbij! Succes met leren en heel veel plezier verder gewenst!

Myelle

Leuk leuk allemaal! Ik ben blij dat je je zo goed vermaakt! Heel veel succes met je tentamens! xxx

Tandil informatie

Hallo Julian,

Ik schrijf je dit berichtje omdat je waarschijnlijk wel het een en ander weet over Tandil en ik nog niet genoeg dus wellicht kun je me wat verder helpen.
Vanaf volgend jaar maart t/m juli zal ik in Tandil verblijven om Spaans te leren en familie te bezoeken. Ik zoek echter nog een leuke baan/vrijwilligerswerk o.i.d. wat ik daar zou kunnen gaan doen. Mocht je ideeën hebben dan hoor ik het graag! Mochten er nog andere bijzonderheden zijn over Tandil die ik zou moeten weten dan natuurlijk ook graag. Alvast hartelijk bedankt!!
Zag dat je Renata hebt leren kennen, grappig mijn vriendin en ik kennen haar ook, zijn allebei studenten in Leeuwarden. Leuke meid!
Alvast bedankt voor je eventuele reactie en heel veel plezier in Tandil!

Groeten, Jonathan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!