Julian.reismee.nl

Laatste weekjes!

Hoi lieve familie en vrienden!

Het grote avontuur zit er bijna op! Nog twee weekjes en dan het grote afscheid!

Ik weet nu al dat het heel moeilijk gaat worden maar ik ben ook weer blij om jullie allemaal straks weer te zien!

Zoals velen van jullie weten zijn Myelle en Margo bij op bezoek geweest voor een paar dagen! Het was super leuk om ze weer te zien, moest ze wel even knijpen in het begin om te checken of ze wel echt waren! Hahaha. Mom, Zarin en ik hebben hun hier Bangor laten zien en de omgeving van Maine. Natuurlijk zijn we ook naar het Bar Harbor en Campden geweest, echte Maine plaatjes. Ze waren ook met mijn een dag naar school geweest zodat ze het high school leven even beetje kunnen proeven… J Na 5 dagen was het wel weer moeilijk om dag te zeggen tegen ze, maar ze gingen een mooie reis maken!

Afgelopen weken is school helemaal afgerond. Het waren, zoals ze dat hier zeggen, ‘the senior weeks’. Ook de school neemt hier goed afscheid van de seniors.

Vorige week hadden we Senior Salute en moesten alle seniors hun cap en cown dragen. Dat is wat je draagt voor Graduation, zodat je als ware even kan oefenen.

De jongens en meisje zijn gescheiden en dan moeten we allemaal in een march step naar binnen lopen, op de muziek. Echt het officiële werk. Ouders mochten ook komen , dus mijn mom was er ook. De principale en gast spreker geven een woordje en dan wordt er een toneelstukje door de underclassmen gedaan.

Twee dagen later hadden we Senior Baguette en daar hadden de seniors een woordje voor al de seniors en de facility. Elk jaar wordt er een meisje gekozen die een toespraak geeft over de jongens en een jongen die een toespraak geeft over de senior girls.

Usually they make fun of each other and the facility. Het was een hele leuke en gezellig avond! J

Vorige week zondag was de grote dag voor all the seniors. Graduation.

Je hebt altijd van die films over high school or College en dan graduation, it is just like that! Er waren ongelofelijk veel familie en vrienden. Al de seniors who graduated moesten hun cap en cown dragen met de tassel aan de rechter kant.

Eerst moesten we allemaal naar binnen lopen, marcheren op de muziek, en dan allemaal op hetzelfde punt op je stoel gaan zitten.

Nadat iedereen zat waren er een paar toespraakjes en ook van de classpresident, die was echt super goed. Daarna werden er allemaal scholarship awards uitgereikt.

Dat duurt altijd verschrikkelijk lang, (meer dan een uur).

Zo Bangor High heeft de reputatie dat ze altijd beginnen te gooien met beachballs!

While they were giving awards to the students. Of course the faculties weren’t happy with that!

Aan het einde van alle toespraken en de diploma uitreiking gingen we allemaal staan en dan verplaats je de tassel van de rechterkant naar de linkerkant, geslaagd!

Iedereen gooide zijn cap in de lucht!

Na graduation hadden we project graduation. Al de seniors gingen naar Umaine, de universiteit in Orono waar we de hele nacht bleven.

Ouders en de school hadden allemaal games georganiseerd zoals lasergame, luchtkussen, zwemmen, basketball, pokeren en je kon allemaal prijzen winnen.

Helaas had ik niks gewonnen!

En nu zit het schooljaar erop! Vakantie! J Leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen en dan dag zeggen tegen iedereen…..

Maar natuurlijk zie ik er naar uit om jullie te zien!

Liefs en kusjes voor de laatste keer uit America, Maine!

Julian!

Jetty

Hoi Julian,

nog even Amerikaans genieten en dan zien we je weer !!!!

liefs en een dikke tuut,

Jetty

Jildou

Hee Julian!

Geniet er nog even van, daar in Amerika!'T zou idd wel zwaar worden om afscheid te nemen! Succes daarmee & de reis!

Groetjes Jildou

Amarins

Hey lieverd,

Het einde is in zicht geniet er nog maar even van lieverd! Hier thuis kunnen we niet wachten om je weer te zien! Succes met de reis en tot snel..

Veel liefs Ama