Julian.reismee.nl

Buenos Aires en Montevideo!

Hola Chicos!

Met mij gaat alles goed! Het word al steeds mooier weer met zonnige dagen.

Op school gaat alles goed en heb al een toets en presentatie gehad in het spaans, en gehaald!

Laughing

Twee weken geleden zijn we met een groepje van 6 exchange studenten naar Buenos Aires en Uruguay geweest.

We zijn eerst een paar dagen naar Buenos Aires geweest, de stad bekeken, de toeristische plaatsjes. We verbleven op een couchsurf adres in de stad zelf waar we zo de metro konden nemen naar het centrum. Buenos Aires is een mooie stad met echt de Argentijnse sfeer.

Wink

Daarna zijn we met de boot naar Colonia geweest en hebben daar een auto gehuurd voor 5 dagen en zijn naar Montevideo gereden (de hoofdstad van Uruguay) Montevideo is niet zo hele grote stad en ligt aan de kust. We hebben rondgelopen en een museum bezocht. Daarna zijn we nog naar een kust plaatje gereden, Punta del Este waar men heen gaat in de zomer. Erg toeristisch voor de rijkere mensen. En de laatste dag terug gereden naar Colonia, de boot en via Buenos Aires terug. Een erg geslaagde week dus!

Vorige week hadden we international week en ik moest nederland vertegenwoordigen met een ander nederlands meisje dat sinds vorige week hier in Tandil is. Pepernoten en hutspot gemaakt. Deze week is een speciale week van de Universiteit, de Olympiades. Een onderlinge wedstrijd van de verschillende faculteiten Economics, Humanos, Exactas, Informaticas, Arte in verschillende sporten zoals voetbal, hockey, basketball etc.

Zoals je ziet vermaak ik me nog wel ff!

Tot snel!

xoxo Julian.

Margo

Chica!!
Mooi mooi mooi dat alles goed gaat! :)
Had je net ook al ff gesproken! ;)
Bij jou wordt het steeds zonniger en hier steeds kouder en natter... brr!
Nog maar ff lekker genieten zou ik zeggen!
Have fun!
Hele dikke kus! Love u! Margo

Petra

Hi lieverd, leuk verhaal en mooie foto's erbij. Fijn dat het zo goed gaat en dat je je steeds beter met het Spaans kunt redden. Knap hoor! Straks hele fijne tijd samen met Lisa. Liefs Xxxxx

Jan

Hoi lieve Julian
Prachtige foto's en een mooi verhaal.
Veel grote pleinen en grote stad,La Boca is zeer kleurrijk zo te zien.Jij tussen al die insecten/spinnen in het museum,goed hoor,dat je dat durft.Het is nog vroeg in het voorjaar bij je,maar dat duurt niet lang meer.Je geniet volop en de studie gaat ook goed,mooi zo. Nog dik een week en Lisa komt bij je,alvast heel veel plezier.
Liefs en kusjes. Jan

Lisaaa

Lieverd!!
Leuk verhaal en mooie foto's. Ik kan niet wachten om je te zien en Argentinie!!

Love

Myelle

Ook ik ben blij dat het zo goed met je gaat, lieverd! Knap dat het Spaans zo goed gaat. Je krijgt al echt een talenknoppel! Veel plezier met Lisa volgende week! xxx

OPA OMA.

Net met PE en JAN gebeld om teversturen Geweldig wat je allemaal meemaak,.Wat een wereld stad en OCEAAN.
Je ganiet en ziet veel daar n hele andere wereld he.
Nog even en LIZA is er leuk voor je veel bij praten samen.
Veel liefs en leven met je mee X X je OPA en OMA.

José

Wauw, klinkt goed en leuk! Fijn dat je het naar je zin hebt en bijnnnnaaa je zus ! Genietse en veel plezier daar.
Liefs en xx. ook van de rest.

Jetty

Hoi Julian,

super! je verhaal en al die mooie foto's van je weekje weg. Veel plezier met Lisa!

liefs,
Jetty