Julian.reismee.nl

Nieuw avontuur!

Hi allemaal!

Het volgende avontuur staat voor de deur! Morgen vertrek ik naar Argentinie voor 5 maanden. Vanuit mijn school heb ik me aangemeld voor een exchange programma naar Argentinie. Er waren heel veel opties om een exchange te doen in het buitenland, zowel binnen Europa als buiten Europe. Maar ik heb gekozen voor Argentinie, het uitgestrekte land met alle klimaten, het land van Maxima en natuurlijk de tango en rode wijn!

Laughing

Ik ga een exchange programma volgen op de Universiteit van Tandil, UNICEN wat ligt in het plaatsje Tandil in de staat Buenos Aires. UNICEN is een grote Universiteit met verschillende afdelingenmaar ik ga alleen business vakken volgen en natuurlijk spaanse les, omdat vanaf morgen alles in het spaans zal zijn!

Tandil is ongeveer net zo groot als Leeuwarden en ligt op ongeveer 5 uur van de hoofdstad Buenos Aires. Helaas heeft de Universiteit geen campus en zal dus in een studentenhuis verblijven met nationale en internationale studenten. De Universiteit ligt buiten het centrum van Tandil en zal dus per bus naar school gaan. Ook heb ik een buddy gekregen die voor mijn de eerste weken zorgt en ik heb al een ander Argentijns meisje ontmoet die me kan helpen met alles.

Morgen vlieg ik om 10.00 vanaf schiphil direct naar Buenos Aires wat meer dan 14 uur zal duren, een lange zit... De komende maanden zal ik proberen wat te vertellen over mijn avonturen en foto's uploaden. 19 december vlieg ik weer terug vanuit Buenos Aires naar Amsterdam.

Hasta leugo,

Julian!

Reacties

Reacties

Jet & Niek

Een goede reis, we kijken uit naar je verhalen.

Margo

Hey Lieverd!
Hele goede reis en fijne tijd daar!
Lekker genieten en succes met je school dingen!
Hele dikke kus! Loves.. Xxxx

Hein

Hele goede reis en uiteraard weer veel plezier met dit avontuur. Succes met de studie en het spaans. Wij gaan je volgen. Groetjes van ons allemaal.

Miss Lisa.

TOPPER!!!!! Ik zwaai je morgen uit.
BIG Kiss

Jetty

Hoi Julian,

Als ik dit schrijf zit jij al in de lucht.
Een goede tijd in Argentinië, zet 'm op!
Liefs en een dikke tuut van ons allen.

Jan

Hoi lieve Julian.
We hebben je vanochtend uitgezwaaid, nog ander half uur vliegen en je bent er.
Een hele goede tijd in Argentinie , thuis leven we met je mee. We zijn benieuwd naar je verhalen en foto's .
XXX

Karel, Hiltje en Bianca

Hee avonturier!!

Wij wensen je heel veel plezier in Argentinië! Vergeet niet ook nog een beetje te studeren hè in zo'n mooi land;)!

Petra

Dag lieverd, je had er zin in en was er helemaal klaar voor.
We hadden een goed afscheid.
Een hele goede tijd daar in Argentinië en we kijken uit naar je verslag en foto,s. Groeten ook aan je buddy en Renada.
Liefs.xxx

Wendy & Bianca

Hey Julian,

Geniet lekker van je tijd daar en natuurlijk van de mooie omgeving! We zijn benieuwd naar de foto's!

Liefs, Bianca & Wendy

Gerben en Lies

Dag lieve nicht,
we leven met je mee en wachten op je mooie foto's en enthousiaste verhalen. Geniet en ervan. Hartelijke groeten uit Zuiderburen

Yvet

Hola niña,
¿qué tal? Aquí todo va bien.
Un poco en español puedes atascados practicando.
¿Usted sólo está de fiesta o algo todas las fotos en facebook?

Skype pronto!

Saludos

Helma

Hier einde schoolvakantie en las nu je mail. Hopelijk al een goede start gemaakt en is het spaans niet te moeilijk. Heel veel susces gewenst met je studie en geniet van alles om je heen. Groetjes uit Zuidhorn.

Karel - Hiltje

De eerste maand zit er al weer bijna op. De lessen in het spaans zijn denk ik nu een beetje voor je te volgen. Geniet van deze leuke tijd en ervaring die kunnen ze je niet meer afnemen.
groetjes Karel-Hiltje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!